"Han hade typ munkfrilla. Jag trodde först att han var martin luther"

idag blev vi nästan kidnappade av en pedofil! först sa han typ "hej flickor" på ett pedofil vis, sen "gömde" han sej bakom nått och stod och stirra på oss och fnittra på ett pedofil vis.. usch :P fast är han pedofil om jag är över 15?... hmmm.. lurigt

annars har det väl gått bra förutom att moa antydde att chefen var pedofil och jag råkade skrika ut att vi skulle göra hemmagjorda porrfilmer framör en coopmänniska... jadu vi är knasiga.. längtar till imorgon då är det sista dan tjoho! :D hoppas vi får något. annars blir jag arg.. vi gör allt deras arbete medans dom sitter och fikar! hrm... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0