kan inte åka buss själv

imorse åkte bussen ifrån mej.... fick ta en pundarbuss istället... och det är någe fel på mitt busskort hmm. imorse drog den ingen resa och påvägen hem åkte den bara in ut in ut ur maskinen. jag trodde jag skulle få gå hem.. :P

somvanligt skämmer vi ut oss. idag tappade vi (moa) ut massor av cola på golvet haha ;) tur att dom inte gick sönder.. dom kommer att spruta på den som köper dom säger jag bara... :) jag tror att dom på coop tror att jag är mer psykstörd än vad jag är.. imorse när jag kom in (utan moa jag hade tagit fel buss) började jag skratta för mej själv. riktigt högt. alla kollade. och sen när vi packade upp drickor trodde jag att jag pratade med moa så jag stod och prata jättemycket tills en cooptant harklade sej när hon gick förbi. då vände jag mej om. ingen moa där.

Jusst det igår badade jag!!! Jag var på ekilla med moa clara micke raden och david. bara jag och clara badade haha vi är bäst :D somvanligt gör moa att jag skämmer ut mej så hon lurade mej att gå jättelångt barfota i en blöt klänning med en jättelång pinne i handen. Folk klollade konstigt... jag fick ont i fötterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0