praoa

jag kom nyss hem från min prao.. haha kommer se ut som en muskelknutte snart det ända man gör är att lyfta jättetunga saker jättehögt upp. och jag och moa har inte gjort annat än att skämma ut oss idag :P först tog jag fel buss haha alltid jag :P fast jag hade tur som råkade ta en buss som var fel som ändå gick till enköping:P om den hade gått till stan elr nått hade det inte vart bra :P sen tappade vi ut tacosås över hela oss! och moa hittade inte från busshållsplatsen till coop så jag fick springa å leta efter henne. och sen så fick VI skulden övar att nån hade tappat majonäs över hela golvet. och sen så håll jag på att köra över tanter TVÅ gånger:P och moa misstolkade allt jag sa, haha knasigt moa:P och massor med annat... och vi har fått världens schtekigaste kläder xd och jag visste inte att vi skulle få tröjor så jag hade en lång tröja och inga byxor (strumpbyxor) så jag det jag har sett tokig ut idag haha :)


imorgon tar jag byxor med mej :P

hothot ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad sexiga kläder! :D

2009-04-15 @ 10:38:11
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0