Kalla mig för astrid

Godmorgon era gnupungar!! Som blir samma sak baklänges och framlänges mahaha suck on that! :D

Eftersom jag är lite hrmm.. annorlunda så har jag varit vaken i ganska många timmar vid det här laget.. Vet inte jag kanske har något fel i min lilla hjärna som gör att man inte kan sova längre än till 8.. Maha kanske det :P skulle inte förvåna mej

Jusst nu sitter jag och väntar på att nån liten lustig människa ska vakna. Vem som helst. Ha tråkig så jag är desperat. ;)
Frida  jag och kanske flera människor från klassen ska till skolan idag och hälsa på lärarna! Hahaha vi åker frivilligt till skolan och hälsar på lärarna, vi är allt lite bakom flötet x)

OCH JAG FÅR MIN DATOR IDAG! Hahah är överlycklig x) Nu kan ju jag frida och clara vara med på pöjkarnas lan som dom har hela tiden ;) Oh yea

Puss på eran rumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0