kungsberget

igår var jag i kungsberget med klassen ;D det var väll kul fast det var jättemkt folk och backen var isig.. jag åkte inte in i en enda människa *stolt* fast jag ramlade massor med gånger och kotten åkte in i mej en gång( HAN åkte in i MEJ inte tvärtom) xD.. jag david och jonathan tappade bort dom andra, vi råkade ta fel lift xD aja men vi hittade dom sen iaf.. jag har upptäckt att helium inte fungerar på min röst ;P jag andades in en hel ballong men det blev bara konsigt en halv sekund ;S knasigt.. på kvällen var jag med några från konfan<33 vi såg på den sämsta filme någonsin, children of corn eller nått hette den.. vilka specialeffekter haha xD
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0