små grodorna

tror nog att jag ska sluta blogga... Det är jättetråkigt. skittråkigt rent ut sagt :P och så måste jag skriva varje inlägg typ 3 gånger innan jag lyckas lägga ut det. Råkar radera det varje gång.. SÅ är det när man är mej. är väldigt dålig på att blogga också.. hrm

hmm vad har jag haft för mej då på sistone... Jag har lekt med folk.. Hahaha i förrgår spelade vi fotboll x') det var kul.. rawr. Heja team blondin hahaha.
Igår var det midsommar. På kvällen var jag med frida. Vi åkte runt och våldgästade folk, men inga var hemma... Och det visade sej att micke jocke å raden har åkt till dalarna helt UTAN oss. Hahaha jäkla banditer.. Om jag och frida skulle vart med skulle dom ha haftt mycket kuligar ^^ haha
Allt var stängt.. Och det fanns knappt någon bil nånstans... Helt tomt.. Bara jag och frida.. Och massa zigenare på grönadalen som har ett halleluja möte hela helgen eller något :P jag ville gå in i tältet och kolla vad dom höll på med men inte frida.. hehe. Vi åkte till clara istället :)

Och jag har äntligen fått tilbaka min kudde!!! Oyea.. Har fått ganska ont i handen när jag måste trycka in de n i väggen utan en kudde. Men nuu har jag den igen :D har saknat den... Älskade kudde..

Nu är det bara två par strumpor, strumpbyxor, och två tandborstar som saknas.. min älskade bamsetandborste.. saknar den :P

tar bilder från frida sötnos idag med.. hehe men snart så tar jag mina egna bilder älskling :P


matilda är mulle meck när fridas kedja som naligt hoppade ur... P

Kommentarer
Postat av: Alex

NEJ sluta inte blogga, har följt din blogg en längre tid och fått många goa stylingtips på senaste som hjälpt mig mycket:D puss

2009-06-20 @ 23:16:26
Postat av: karin

hahaha självklart x')

2009-06-21 @ 11:47:09
URL: http://hejpamej.blogg.se/
Postat av: matildaaaaaa

mulle meck var väl att ta i, men jag vet iaf hur man sätter fast hennes kedja (A) hah <3, eller hur säger som alex, din blogg är kul, sluat inte skriva :D

2009-06-21 @ 13:33:56
Postat av: Felicia

Tycker inte heller att du ska sluta blogga !! :O pöözzz

2009-06-26 @ 22:29:51
URL: http://feliciaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0