tingeling, dansa älskling

idag när vi bakade rulltårta på hemkunskapen började en grupps rulltårta BRINNA hahah x'd och det var inte min grupp !
Jag säger bara en sak.. Min rulltårta blev bäst

idag var frida och jag lite gangster när vi tod mikales cykel när vi skulle från honom till skolan :P oh yea

kom precis hem från kommunhuset... det var något möte om sommarjobb.. jäkligt tråkigt säger jag bara :P menmen... Alicia och Marie var där och nån elin som jag inte kände men hon var en mycket trevlig flicka haha :P


bild från fridas blogg, den lilla sötrumpan, när vi är hemma hos mikael på rasten och smygfotar, haha gangster :D Vi väkte hans låtsaspappa :O jag trodde att han skulle döda mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0