bedtime stories

igår var jag på konfadag :) det var väl roligt.. sen åkte jag till stan med clara, alicia, adrian, felicia och jona. vi skulle sett yesman men vi fick inte plats på den filmen så vi såg på bedtime stories istället ;D haha älskade den sexiga gubben på stranden xD det var något konstigt med tåget när vi åkte dit så vi fick gå av i sundbyberg och åka tunnelbana istället ;S sen gick vi till mcdonalds och jag fick felicias leksak :D haha den är jättefin x) den sitter på min väska nu.. alltid bra att ha om man känner för att leka på lektionen :) sen gick vi runt lite, köpte godis och letade efter clara och felicia som hade rymt tills filmen började:D När filmen var slut åkte vi hem.. jag skulle ha sovit hos clara men jag fick inte ;(
snart ska jag till elgiganten.. någon som vill leka när jag kommer hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0