"du är faktiskt inte så jätte jätte störd"

idag hade vi studiedag så några från klassen och några från nian åkte in till stan och spelade laserdome.. haha jag kom inte sist iallafall :P jag och moa tröttnade efter två timmar så vi åkte innan dom andra. vi missade två tåg! haha det är ju pinsamt :P först kom vi en minut efter att tåget hade gått.. då satte vi oss och väntade en halvtimme på nästa tåg.. sen märkte vi att vi hade kollat på fel sida så vi missade det tåget också haha ;) vi fick sitta och vänta en timme hrm... aja vi kom med det tredje tåget så nu är jag hemma iallafall ;) och så har jag blivit sjuk.. kommer inte att komma till skolan imorgon och kanske inte på konfirmationsmötet heller.. få se om jag har blivit bättre eller inte

söta frida :)


söta moa :)

haha vackert ;)

Kommentarer
Postat av: EXTRA MED DAVID

haha jag jonte så fint

2009-03-16 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0