fyller år :)

igår kom micke alex och raden och jocke och plinga på min dörr.. hrm de måste ringa först jag hade precis kommit ur duschen och var fortfarande hög på ångorna :P men sen gick jag ut med dom och sen ringde vi clara och då kom hon. haha och sen gick vi och ringdepå BURRBURR! haha xd då var han med oss och sen gick clara hem och sen gick vi hem. haha burrburr skulle alltid gå 20 meter framför alla andra, och han ville inte byta mössa med mej :P

Idag fyller jag år!! :D:D:D:D tjoho! imorse fick jag en ny mobil, ett paraply och en halsduk och en brödmix (självklart av min lillebror får alltid knasiga saker av honom ^^) har inte lärt mej mitt nummer än.. jusst det det saknas fortfande massa nummer från folk som blev raderade förut..hmm

aja idag är jag GLAD :D snart ska jag till kyrkan och ha genrep till min konfirmation

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS KARIN :D

jag har inga pengar p´å mobilen så ja akn gratta dig på telefon men håppas du inte blir lessen :P

GRATTIS :D <33333333

2009-03-21 @ 15:08:08
Postat av: Anonym

oj hoppsan, komentaren över va ifrån mej ;) haha

2009-03-21 @ 15:08:32
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0