gangster

haha de på gransäter måste tro att vi är snöbollsgangsters eller nått sånt :P först när vi gick hem så var det några som kastade jättemånga snöbollar på ett fönster och sen öppnar läraren fönstret och får damp på oss! ;P haha fast vi var jättlångt bort men det tar jag som en komplimang om dom trodde att vi hade kastat.. jag som inte ens kan kasta alls x) aja efter det så tar micke upp en snöboll och tänker kasta på nått, jag vet inte vad, fast då råkar han träffa mitt på mattantens bil istället haha :P tur att den inte kom på henne iaf, för hon stod brevid :D

vi ska inte ha något klasskalas på fredag, vi kunde inte vara hemma hos någon... istället ska jag och några fler ha reav hemma hos david  i helgen:P haha jag har paxat för sängen, och om någon tänker ta den så kastar jag iväg dom ;) hmm hoppas vi inte har sönder sängen den här gången... x) jag tänker iallafall inte sova på några hantlar som nick var tvungen att göra förra gången.. ajaj säger jag bara

Kommentarer
Postat av: EXTRA MED DAVID

jag ska över ta min säng XD

2009-03-12 @ 16:03:18
Postat av: karin

haha glöm! xD

2009-03-12 @ 16:19:12
URL: http://hejpamej.blogg.se/
Postat av: mickemus

paxx för hantlarna

2009-03-13 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0