imorgon

det snöar ute och i vanliga fall skulle jag bli jättearg men det är jag inte för jag vet att imorgon ska jag till cypern tjoho! ;)
idag fick jag läxor och så i skolan och min väska är jättetung.. som tur var bärde david alla väskor upp till brandstationen så jag slapp bära den upp, men hem.. usch säger jag bara :P vi skulle ha röjvat hos jonathan med guitar hero idag men jag kom på att jag måste packa och så.. dom andra får klara sej utan mej :P kommer vara hemma nästa tisdag vid 6 nånting. När jag ändå är där ska jag passa på att gifta bort farmor.. tänk vad kul då kan man ju åka dit varje lov :) imorgon måste jag vakna jättetidigt.. men jag brukar ju vara pigg på morgonen så då kanske jag är det :P micke och david har lovat mej att jag ska få ringa och väcka dom, haha det tänker jag göra också :P annars blir det så tråkigt på flygplatsen
micke... (haha schtekarbild :P)


...och david får akta sej imorrn :P

Kommentarer
Postat av: EXTRA MED DAVID

o yee sexy

2009-03-23 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0