klasskalas ;P

haha idag planerade vi vårat klasskalas som vi ska ha på fredag :P vi ska noe vara hemma hos louise.. jag tyckte vi skulle leka hela havet stormar och limbo å sånt men det tyckte inte så många haha :P får väll övertala dom på fredag... x) vi har också bestämt att vi ska spela laserdome på måndag eftersom vi har studiedag. hittills är det jag och massor med mera från klassen men vi skulle försöka ragga upp så många människor som möjligt så att vi blir flera.. lite svårt bara eftersom alla är i skolan.. om någon vill följa med så är det bara att säga till :D
jusst det bosse fyller 8 år idag :D


haha så där kommer jag också att kasta mej på måndag :P

Kommentarer
Postat av: EXTRA MED DAVID

hahah gratta Bosse från mig ;)

2009-03-11 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0