måndag

hejhej alla :) idag var min klass som vanligt lite utvecklingstörd :D fast på ett bra vis <3 haha det finns nog ingen som är normal i den där klassen :P aja efter skolan gick jag med david och moa till moa. påvägen skulle david gå in på godisborgen och köpa godis.. han fick köpa massa choklad som jag kunde sno x) och jag hittade 6 kronor från i lördags så jag köpte ett jättestort tuggummi :D kunde nästan inte få in hela i munnen ;) jag höll säkert på i en halvtimme med att försöka tugga igenom det.. eller kanske inte riktigt så lång tid :) sen fortsatte vi att gå och jag och moa gick hem till henne och david gick å köpte läsk. jag fick äntligen se hennes jättesöta valp! gaah vad jag är avundsjuk vill också ha en valp ;D
 
världens sämsta roliga historia som vi läste på ngn skylt i lördags

varför ramlar dina barn så ofta?
-för att dom är trillingar

sämst ;P



david och moa :)


ralle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0