ont

gaah har jätteont i ögat ;( är hemma från skolan idag.. jag ska snart åka till en ögonläkare i uppsala.. trodde jag fick något i ögat imorse men fick inte ut det så jag hann inte till skolan.. sen när jag inte hade fått ut det på en timme åkte vi till vårdcentralen och var där en timme medans dom spruta in saltlösningar och självlyse medlen och allt var det var ;P jusst det mitt öga är självlysande;P fast det börjar gå bort nu. sen såg läkaren att jag hade en inflammation på hornhinnan.. aja annars mår jag jättebra inte ens trött :D

Vad är det för likhet mellan en sjöman, en bil och en potta?
-sjömannen och bilen går på däck, och pottan skiter man i

x'd

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0