röjv

jag skulle inte vilja rekomendera att åka pulka... först åkte vi i lilla backen men det var bara slask så det gick knappt att åka.. då tänkte vi testa att åka i den stora backen, även fast det inte var någon snö där :P haha det gick inte så bra halkade och rullade massa :D sen gick vi till bäcken där vi började ha slaskkrig hrm... jonathan den fegisen spang och gömde sej så det blev mej mot micke.. haha jag blev VÄLDIGT blöt.. sen gick vi hem till jonathan och spelade guitar hero och jag har för FÖRSTA gången kört på medel *stolt* x) när micke och jag reste oss ur soffan så var det två STORA blöta fläckar där efter oss :P och när micke hoppade i sina skor lär det som geggamojja haha :P

och vi ska ha röjv ikväll!! :D:D fast vi blir två mindre och det blir hos jonathan istället menmen ska bli jättekul :) moa kommer snart och då ska vi gå till jonathan och möta dom andra och sen ska vi gå till godisborgen, möms :D haha alla ska sova i samma soffa så det ska bli kul att se om alla 6 eller 7 får plats, blir mycket kroppsvärme iallafall ;)

och min mobil gick lite sönder när vi hade slaskkrig, den måste ha fått vatten eller nått  sej men jag tror att det går att smsa till den men om jag inte skulle svara så är det dens fel.. men jag tror att det ska fungera

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0