schmajl :)

det är bra med ögat nu :) haha men jag ser lite utvecklingsstörd ut för dom bedövade ögat så jag kan bara ha det halvöppet x) men jag tror att bedövningen börjar släppa.. kommer vara tvungen att ta en salva i ögat i många dagar ;S usch jag hatar att göra saker med ögat ;(
idag kollade jag på rickhard scarys äventysvärld :D haha älskade det programmet när jag var liten :D hade dataspel och böcker och allt möjligt... det var inte lika kul nu x)
 mitt öga är inte självlysande längre ;O haha skulle vilja ha ett självlysande öga.. skulle vara lite roligt faktiskt :P ska kanske bryta mej in på vårdcentralen och ta lite.. någon som hjälper mej? x)

vad är det för likhet mellan en giraff och ett blåbär?
-båda börjar på B för giraffen heter Börje


haha bäst moa xD <33

Kommentarer
Postat av: moa

Haha jag älskar det där skämtet ;D

Det är klart att jag hjälper dig bryta in på vårdcentralen, jag skulle också behöva lite självlysande ögongrejjs<3

2009-03-05 @ 21:17:26
URL: http://thelifeofmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0