tal

nu har jag kommit hem från skolan..vi hade tal idag och det gick skit :P glömde bort allt viktigt.. haha älskade fridas tal :D på rasten gick vi hem till jonathan och spelade guitar hero, världens roligast spel och jag börjar äntligen kunna träffa några noter iaf ;) och förra gången skrev jag in mej på listan när nick vann på expert så alla som spelar tror att jag är bäst haha skillat :P hmm sen fick vi våra betyg till utvecklingsamtalen och det var nog exakt samma som förra terminen.

kommer nog inte hinna skriva någe mer förrens på tisdag för imorgon ska jag på reav (haha :P) och sen ska vi laserdoma.. hmm hoppas vi slipper spika ihop en säng mittinatten den här gången :P jusst det  jag har kommit på bästa taktiken till laserdoment! :) jag ska gömma mej bakom nått och när jag hör att någon kommer ska jag kasta mej åt sidan i luften och skjuta samtidigt som jag flyger i luften och landa bakom ett annat skydd :D haha undra bara hur många ben jag kommer att bryta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0