knas

jag tänkte skriva till jocke som inte har mitt nummer och driva med honom, men efter två sms visste han att det var jag! :O antingen är han synsk eller så är jag väldigt uppenbar (eller vad man säger) när jag smsar.. knasigt värre :P

har jättetråkigt. ska leka med några snart :)

VISSTE NI ATT

Statistiskt sett är det fler personer som träffas av blixten varje år än vad det är som döms för fildelning!
att man aldrig kan vika ett papper på mitten mer än 7 ggr
världshaven innehåller ca 97.5% vatten och resten salt medans en gurka innehåller ca 98% vatten.
det borde alltså gå bättre att simma i en bassäng fylld med gurkor än i havet

George bush var cheerleader i highschool
att flodhästen är det djur i afrika som dödar mest människor.
Visste du att håret på huvudet växer omkring 1,3 centimeter på en månad, och att man tappar ungefär 75 hårstrån från huvudet varje dygn
Visste du att det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.
Visste du att vi krymper ungefär en centimeter varje dag? På kvällen har nämligen ryggen tryckts ihop. På natten när vi sover rätar den ut sig igen.
Visste du att 23% av alla fel som uppstår på kopieringsapparater uppstår av att folk sitter på dem när de kopierar bilder på sin egen rumpa.
Ordet "krig" på sanskrit betyder "önskan om fel kor".
Visste du att år 1938 blev Hitler vald till "Times - Man of the year".
Visste du att man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten?
Visste du att 90% av alla kvinnor går direkt åt höger när de kommer in i ett varuhus.
Visste du att kalkoner kan drunkna om de tittar upp med öppen näbb när det regnar. Det har faktiskt hänt.
Visste du att eskimåerna är den enda etniska gruppen i världen som saknar könshår.

hmm tråkigt

Kommentarer
Postat av: klara

haah fan vad coolt, massa jag inte visste! :)

2009-05-09 @ 16:47:10
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0