"om vi dör nu är det din pappas fel"

nu är jag hemma från att.. har vart ute :) Först följde jag med några som behövde gå på gudstjäns.. trodde aldrig jag skulle gå på gudstjänst igen efter konfirmationen.. menmen ;) vi är VÄLDIGT pinsamma... Först kom vi 10 minuter sent och var tvungna att gå in när prästen prata.. Sen trodde vi att vi skulle gå fram och äta sånt där bröd fast vi skulle inte skulle detr hrm.. så vi gick fram till altaret fast man inte skulle... var vi tvungna att gå tillbaka... hehe ;) sen nät det var knäpptyst gjorde jag nått konstigt ljud.. typ en raphick eller nått.. haha det lät VÄLDIGT högt.. tyckte jag iaf ;) sen sa prästen amen och matilda sa AMEN fast alla andra var tysta.. när vi skulle fika efter såg vi kp (kycklingpatte) sitta själv vid ett bord så jag och matilda gick fram och ragga lite hehe:P

när mikael skjutsade mej på cykeln trodde jag att jag var död.. en gång gjorde han en jättebromsning så att jag nästan flög av.. jag lovar det blev svarta ränder i marken ;) sen åkte han över massor av gupp fast jag satt baklänges "/ knasigt värre :P

mikael sa det roligaste på hela dan "om vi dör nu är det din pappas fel" det kanske inte låter så kul men det var det haha :P jag hade lovat att pappa hade lagat min mördarcykel

och så kollade vi på när några spelade handboll :)





micke och jag busa till det och tog en genväg


haha där bak nånstans är resten :P som små prickar hehe ^^

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-05-27 @ 23:27:59
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0