"suck on that"

nu har jag vart ute.. i regnet.. jag kände mig som ett troll. Där kom jag cyklandes med sminket rinnande och håret droppande.. haha och det tyckte jag tydligen var väldigt kul också så helt plötsligt började jag skratta... väldigt högt.. jag säger ju att jag håller på att bli galen! tur att jag var på en muppväg med bara åkrar omkring. gash jag blev helt geomblöt. och jag kunde inte hålla ögonen öppna för min maskara var helt utsmetat.. haha :P

när jag kom tänkte jag torka bort sminket runt ögonen så jag gick in på toan. självklart fanns det inget papper någonstans.. jag fick köra hela huvudet under kranen, det funkade ju det med :P kunde inte bli blötare.. min jacka var väldigt blöt så jag fick ha linne fast det var iskallt
när tillochmed en håller med om att man ser ut som en pundare, då är man luffig haha :P millie tyckte jag såg ut som ett troll.. jag håller med henne :)

gash vad det är synd om mej´:P
nu går jag och busar
puss hejdå


här är min knasiga klass idag på lektionen :) fast vet inte vart alla andra har tagit vägen på bilden... hmm lurigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0