"vad har du för förhoppningar på kvällen då moa?" haha x'd

har precis vaknat och ser ut som ett troll ;) hmm fanastiskt att jag kan sova så länge hehe :P

igår när jag skulle möta moa vid vivo fick jag en flygandemaskrosfrö (eller vad det heter) i näsan! usch.. den har åkt upp i hjärnan eller nått nu så det kanske växer ut en maskros genom örat snart ;) vänta och se

Sen var jag med moa matilda och clara under kvällen. Vi fick vara själva, alla är borta.. utom oss. fast vi är roligast så det gör ingenting ;) hahaha har aldrig skrattat så mycket. Jag kräktes nästan. Allvarligt jag var jättenära. Jag var tvungen att hänga ut ifrån claras fönster. När jag hängde där spottade jag pch självklart så började det blåsa mot huset i samma sekund, så mitt spott flög rakt på fönstret som var under. Inte fräscht.. Hennes mamma satt där.. hoppas hon inte såg nått.. och att det regnade inatt.


hehe har ingen annan bättre bild på matilda ;)



har ingen bild på alla tsm överhuvudtaget.. moa :D


sist och minst, clara bästavän, den underbaraste människan i hela världen :D <3

Kommentarer
Postat av: nelllie

FRÅGESTUND! så gå gärna in och ställ en fråga eller fler=)

2009-05-24 @ 11:02:26
Postat av: moa

Hahaha du kunde inte ha valt en fulare bild på mig ;)

2009-05-24 @ 11:46:44
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/
Postat av: matildaaaaaa

hahahahhaha, vilken bild xD

vad har du förhoppnigar under kvällen moa? haha, men man kunde ju börja undra där ett tag (A)

2009-05-24 @ 14:04:43
Postat av: Clara

fyfan clara, vilken hemsk bild :( ..

älskar dej mest och massa karin ! <3

2009-05-29 @ 23:14:55
URL: http://kkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0