"det är för att du är en kall människa"

har inte bloggat ngt idag.. så jag gör det nu lite snabbt ;) Första halvan av dagen låg jag bara och sov i en hage... Jätte högt gräs där moahaha kan spionera på alla :D om det skulle gå förbi nån.. Hmm.. Sen åkte jag hem för en häst började äta upp mej

Sen mötte jag clara som skulle vara med mej när jag var tvungen att vara hundvakt.. VI mötte ngr människor och satt och hade picknick :) Sen gick jag och clara hem, vi skulle ringa och beställa sån här pizza som man får till dörren... Fast vi råkade ringa han som äger pizzerians hemnummer elr något för först svarade en lliten pojke.. Han la på.. Vi var för läskiga.. Sen ringde vi upp igen och då svarade han att dom hade stängt till augusti.. Hmm så det kan gå ;)

Vi fick iaf gå och köpa pizza, på det klassiska viset haha x)

Efter det gick vi till radens lanarstugan, igen känns som att vi alltid är där, och träffade moa, therese, mari, frida, jonna och såklart raden

Blev ett jäkligt tråkigt iblägg, men så kan det vara ;)

puss på er


yea clara bara ett år kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0