"meeh, det var ju fett pinsamt juh"

idag när jag gick till skolan tog jag skogsmulel vägen genom skogen. helt plötsligt är jag 1 mm från att trampa på en snigel" helt galet. Sen kommer en man emot mej.. Han var helt svartklädd, hade händerna i fickorna och "hoppade" fram... Jag trodde att han skulle döda mig.. Han gick bara förbi hehe : P när man tar den vägen kommer man ut på baksidan av gympasalen, och där stod det en bil! var jättemystiskt.. Motorn och allt var på.. Jag tror att gubben som gick emot mig var påväg för att hämta ett lik han hade gömt i ksogen och sen skulle de kasta in liket i bagage luckan och köra iväg.. undrar om jag överlever natten :P hehe

Åå gash vad skönt jag har lämnat in alla inlämningar så nu är det bara ett matteprov kvar och sen har vi inget mer :D:D slutar om en vecka tjoho! :)
idag kolalde vi på en film om genus och hahaha älskade jonathans kommentar efterår. ."mehh den var ju fett pinsam juh" haha :P lät kul när han sa det iaf ;)

jag och frida har bestämt att vi ska ha ett röjv. Utan nästan alla som brukar vara med. nästan alla av våra röjvarkamrater åker iväg på ett konfaläger och lämnar oss ;( så vi ska röjva.. Med andra människor! och dom som åker iväg är inte bjudna, haha suck on that!!



oh yea kurt.. hmm vad var han? :O typ ägare av där vi bodde eller nått..

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fortsatt bra dag :)

2009-06-03 @ 20:15:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0