"plashnák"

sitter här ovh har ont i näsan :P frida den jäveln slog mej där igår haha ;P och så kastade hon saft i mitt öga.. det sved.. riktigt mycket.. trodde att jag skulle bli blind x'd fast jag överlevde. En riktig liten huligan det där

Det blev ingen fysträning med handbollsmänniskorna.. alla mina kära vänner var för lata haha x'd dom ville göra sig iordning för skolavslutningen imorgon och massa sånt.. så här sitter jag, äter choklad och känner mej dissad. haha xd

imorgon är det skolavslutning! oh yea ;D


fula sixten fyller 11 år idag hehe :P <33333


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ajdå, saft i ögat och slag på näsan... ingen bra kombo...

2009-06-10 @ 22:44:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHAHA men du slog mej också! och spruta senps lukt i mitt ansikte! Haha

Förlåt(a) Men det var as roligt, fan vad ja garva!

2009-06-11 @ 16:23:45
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0