"varför har du ett plåster? kan det ha något med att göra att du inte kan cykla?"

Allvarligt... Jag kan inte cykla.. Idag när jag cykla hem ramlade jag.. igen.. Jag satt där på cykeln i min egna lilla värld (hehe) och tänkte på annat när en hund började skälla i buskarna.. haha jah blev jätterädd och ramlade. Fast jag landade på fötterna den här gången iaf ;) inga byxor gick sönder hehe
 
haha jag glömde skriva det här men det var lite knasigt ;) i fredags när jag cyklade hem från hagviken var det helt tomt på gatan förutom en kille (man eller gubbe, inte säker :P han var väl 18-20) som gick över gatan. Jag satt och kliade på huvudet eller nått och när jag tog ner handen råkade jag plinga på ringklockan. Det lät JÄTTEHÖGT eftersom det var helt tyst annars.. Denna kille vände sig då om och kollade helt chockad på mej och vinkade ;) haha han tror nog att jag är en stalker x'd jag började skratta.. väldigt högt.. stackars pojke trodde nog att jag var galen


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Har skrivit mitt andra diskussionsinlägg på bloggen idag och denna vecka handlar det om tatueringar/piercings - skulle vara hur kul som helst om du läste igenom inlägget och svarade på de frågor jag skrivit och kanske delar med dig av egna erfarenheter (:

Tack på förhand, kram!

2009-05-26 @ 01:43:15
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-05-26 @ 12:46:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0