sommar

tror jag vill sommarjobba.. jag har fått hem en sån där lista med sommarjobb som man kan ha.. alla jobb verkar tråkiga men man tjänar pengar :D fast jag vill nog sommarjobba med någon... annars är det tråkigt :)

haha jag moa david och micke ska gå påskkärring nästa torsdag :P jag å david har precis bestämt vad vi ska vara han ska vara jultomte eller ett träd, jag midsommarstång, moa nudist och micke tandfe :D hahah vad mycket godis vi kommer att få xd

å jusst det drömde att jag hoppade fallskärm och det var jättekul så jag vill verkligen göra det :D fast måste kolla upp mer vart det är och så har ingen aning.. och ingen vill ju hoppa med mej!!! jag kan ju inte åka och hoppa fallskärm helt själv då blir det tråkigt :P

-Jag åker nu
-okej (låter som åk -ej haha jätteseg:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0