"Du tror att du är fin men du liknar mr bean"

Har precis kommit hem från ikea. Har bara gjort bort mej några gånger.. :P När vi var på coop hade jag ner massa cykeldäck på golvet.. haha då sprang jag iväg x) Cooptiderna med moa haha.. Alla hade samma tröjor som vi hade förut :P we var så heta.. Verkligen

Jag har köpt den sexigaste tutan någonsin!! HAha x) det är en sån här som låter dodö. Hmm kanske inte så bra förklarat menmen.. Alla skulle känna igen den om dom såg den. Hahaha så fort det slutar regna ska jag ut och skrämma pensinärer med den. Okej det kanske är elakt. Pensionärerna har inte gjotrt något. Jag tar väl bara dom friska pensionäreren moahaha :D Eller kanske bara clara. Hon kommer att skrika och ramla ner i ett dike. Oh yea

Jag tar lite bilder från frida, från igår moahaha :D Fast hon var den enda med kamera så hon får skylla sig själv x)


ojdå.. Vad gör våra skor i trädet frida? :D

mikael din lilla lajvare

radens kalluffs x)



clara spelar data. Vad kan det vara? WOW eller kanske CS? eller varför inte codd x)


och eftersom frida inte var med på någon bild från lanarstugan så får hon en specialare som jag inte vet vad hon har tagit den någn stans. Kanske var det i lanastugan, vem vet? Hon är mystisk den där flickan

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

Svara gärna på dagens fråga <3 Som en liten tävling denna gång (:

2009-07-09 @ 13:44:58
URL: http://sarachristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0