hos clara

Vi kom ganska nyss hem från radens lanarstuga :) Där såg vi början på två filmer.. hmm att man aldrig kan få se slutet x)

Jusst nu sminkar clara mej och henne till fjortisar. Hahaha verkligen klass på den stilen x) jag ser ut som om någon har bajsat på mitt ansikte.. x) lägger ut bilder sen

Jag msnar med frida och hon skickade nyss denna roliga historia x)

Mamman frågar sin dotter:

- Vad ska du göra om du blir förföljd av en våldtäktsman?

- Jag skulle dra upp kjolen, så att han drar ner byxorna.

- Men flicka! Är du helt från vettet!?

- Men mamma, tänk lite. Vem springer snabbast? En man med byxorna nere, eller en tjej med kjolen uppe?

haha så kanske man borde göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0