"Jag känner mej som ett hubbabubba monster.. Och du ser ut som svampbob"

Nu är jag ganska blöt.. hrm..
Var precis ute och sprang när det började regna. Eftersom jag var jättevarm, hothothot ni vet, så tyckte jag det var jättehärligt så jag fick för mej att springa ner för skidbacken och bada så att jag blev ännu blötare ;).. Hahah jag kan ju säga att det inte går att stanna när man väl har börjat springa nedför den där backen... Mina ben såg säkert ut som i familjen flinta.. ; ) Tur att jag inte gjorde kullerbytter nedför backen... Då skulle det ha blivit helt galet :P

Snart ska jag in till jakobsberg med linnea och se på bio :)

Puss på era rumper

Och jusst det, nu är edt bara en vecka kvar tills jag åker till efgypten!! Där blir det kamelraggning haha x)



 '
oh yea överlycklig i popexpressen x)

we're so hot :P



Kommentarer
Postat av: sabina

gå in på min blogg och diskutera om unga tjejer som "viker ut sig" och vuxna som blir arga över halvnakna tjejer i musikvideos men sen delar med sig av sina egna sexbilder på internet!!



http://sabinabergstedt.blogg.se/2009/july/sex.html

2009-07-24 @ 10:12:59
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0