"-Vad gör du? -Jag lajvar"

hmm.. har tråkigt.. det  regnar.. usch

igår var jag med massa människor. Först var jocke förstoppad (haha x'd) så vi var tvungna att gå till buvall så att han kunde få låna hans toalett. Men det gick inte.. Då fick dom för sig att dom skulle gå till vivo och köpa läkerol som är bra mot förstoppning.. Fast där kom dom på att dom inte hade några pengar hahah x'd Så vi gick in till radens "lanarstuga och satt där medans några spelade något spel.

Jag säger bara en sak.. Det är nått fel på jocke. hahah x'd


bild tagen från sötaste frida :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det dummaste jag har hört Jocke är fullt normal!!!

2009-06-14 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0