"makoos luktar bajs"

usch vi hade frisbee golf idag :O det tråkigaste som finns.. och vi fick inte bestämma grupper heller -.- jag var tvungen att spela med två 6or och en 7a... hmm

När jag, moa och frida satt utanför minigolfbanan och väntade på att emelies klass skulle komma upp dit så fick jag för mej att jag skulle byta om... det blev ganska varmt hehe ^^ Moa och frida står och håller upp jackor runt mej medans jag står där och drar av mej byxorna.. och sen börjar dom skratta! riktigt mycket... så mycket att dom tappar jackorna.. hahaha där blev det porrigt x'd

Här är några bilder jag har snott från fridas blogg.. min usb sladd är ju borta...

 
hahah emelies aspen cykel x'd (dom som inte gått på gransäter fattar nog inte...)


emelie äter kladdkaka möms hehe :P



moa tänker nog på mark... x'd


haha det ser ju gott ut...

har ingen bild på frida när hon äter hon tog ju bilderna... och bilden på mej tänker jag inte lägga ut, jag ser riktigt pundig ut x'd


Kommentarer
Postat av: aspen barn

aspen haha coolt

2009-06-09 @ 20:39:43
Postat av: Madeleine

Oj :P Tog ni ut den för tidigt? :P

2009-06-09 @ 23:16:29
URL: http://maddebuus.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

2009-06-09 @ 23:52:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0