Nej jag har inga bilder på dej elias

haha idag var det sista skoldagen, oh yea :) najsnajs. När jag kom till skolan upptäckte jag att jag hade genomskinliga kläder på mej :O något som många påpekade -.- fick låna jonathans tröja att ha när vi gick till lunchen så att inte lärarna såg... dom är jättearga på alla som har "oanständiga kläder" på sej hehe :P jonathan tyckte att jag var wannabe honom haha:P

sen var jag med moa clara och en liten stund felix.. Jag var JÄTTE nära på att köra in i en lyktstolpe med cykeln.. borde fundera på att gå en cykelkurs haha x'd
Jag och clara gick in på äldreboendet för att prata om sommarjobb.. jag trodde att de skulle kidnappa oss.. vi kom aldrig ut.. Haha bra var ju att felix och moa hade en flyktplan x'd felic skulle distrahera som med striptease och moa skulle klubba dom bakifrån.. haha najs :P

sen var vi på handbollsträningen.. fast dom spelade fotboll! haha jäkla cheters (stavnig?) :P Jag å clara ska vara med på deras träning på onsdag haha! vi ska utklassa dom :P

CLARA HAR FÅTT SVAR FRÅN EN SKOLA I CYPERN! haha gash vad jag är glad :D snart flytter vi! Gud vad jag älskar dej clara :D


haha gash vad söta vi är x'd

Kommentarer
Postat av: Clara

jag älskar dej också karin, i mängd .. :D

2009-06-12 @ 06:29:38
URL: http://dinnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0