smakar papper -.-

kakorna smakade papper -.- vi gjorde annat bus istället :P möms det blev.. vissa saker :) lägger in bilder sen.

igår hade vi konfa återträff .det gick väl på typ 20 minuter.. och alla var inte ens där hrm. sen cyklade jag, clara, assar, therese och viktor till någon strand och kollade på när assar fiskade... hm.. Efter det cyklade clara och jag till idrottshallen och träffade frida matilda micke och raden :) vi kollade när några spelade handboll...

alldeles nyss ramlade jag nästan av cykeln. -.- inte så dramatiskt iaf ^^ jag cyklade och sen var det sådana här bommar så jag var tvungen att sänka farten och sen när jag fortsatte cykla efter bommarna fick jag aldrig upp farten igen så jag välte åt sidan -.- fast jag ramlade aldrig landa på fötterna ^^

hahah har raggat upp några flickor åt raden :P vi var inne på hans dator medans han var någonstans, och då passade vi på ^^  ´hälften blev skitarga och nån blev kär x'd


Kommentarer
Postat av: moa

jag ville ju också följa med, vrf ringde ni inte ? :P

2009-06-04 @ 17:44:31
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0