ajabajja clara

idag slutade vi klockan 12 :d det var kulkul.. Jag fick ett jättefint tuggummipaket av david :D haha så att jag ska sluta använda honom som en tuggummiautomat :P clara väntade på mej utanför skolan och sen gick vi hem till henne.. vi handlade grädde till hennes pappa och när vi var vid vivo träffade jag frida :)
jag fick reda på att hon hade lagt ut knasiga bilder på mej på bdb.. då blev jag arg.. jag bet henne :P sen höll jag fast henne för hon tänkte gå och lägga in knasigare bilder på mej.. då la hon en brakare i min nacke (inte kul clara!^^)..då blev jag argare.. och bet en gång till haha :p

mittt finfina tuggummipaket möms ;)

Kommentarer
Postat av: EXTRA MED DAVID

hahahh roligaste presenten du fick av mig XD

2009-03-20 @ 16:51:21
Postat av: karin

haha självklart david xd

2009-03-20 @ 18:41:34
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0