snö..

usch usch vad jag hatar snö :P det är så kallt.. all snö hade ju försvunnit och så kommer den tillbaka! ;( gaah har hållt på att bli en snögubbe två gånger idag.. en gång blev jag faktiskt det ;P först när jag var gick hem från skolan var jag tvungen att gå igenom ett snöbollskrig som massor med barn hade.. kände mej som james bond eller nått när jag sprang och dukade för snöbollar som höll på att träffa mej x) sen när jag var ute med bosse så ramlade jag på en isfläck och rullade runt i snön ;( jag vart väldigt snöig sen.. stackars mej ;D

jusst det är det någon som känner igen och och vill ha tbx sina strumpor? haha :P fick med mej dom hem från konfalägret x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah karin du skulle vara fin som snö gubbe

2009-03-10 @ 17:48:08
Postat av: Alicia

HAHAHAHAH ! Emma's strumpor! ;D

2009-03-10 @ 18:46:25
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0