"du är precis som en preast som inte heelar" elelr hur det stavas ;)

idag har vi haft en taigendag i skolan. det var väl bra ;) fast tråkigt... imorgon ska vi till någon fashion utställning eller något i stan... hehe jag louise frida och moa blev tvingade av vår lärare :P det var frivilligt och egentligen ville vi inte åka.. men men vi börjar halv 10 och slutar vid 2-halv tre så det är najsnajs :D



mitt paraply gick sönder igår när jag cyklade.. ett bevis på att jag cyklar jäkligt snabbt haha :P kan också vara att blåste mycket.. hrm
David lekte iallafall mulle meck på lektionen haha ;) Paraplyet blev faktiskt lagat. fast han använde limpistol så det håller inte särskilt länge, speciellt inte med tanke på hur SNABBT jag cyklar haha ;) det säger bara schwiss

och jag och jonathan gjorde peace idag haha. nu är han också min bästa vän igen :P stackars nick har jag kastat bort nu, han är historia haha :P jag är så seriös så^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0