"idag år jag pannkakor, sen gick jag tre steg åt vänster"

ni skulle bli chockade om jag sa hur många folk som kan vara på en kinagunga. vi testade det igår och det var väldigt många.  tror jag.. jag var underst så jag såg ingenting... men jag kände :P pröva det aldrig. syrabrist är allt jag har att tillägga

Idag gjorde vi klar vår musikvideo. Den blev skitdålig! hahaha riktigt seg :P trodde den skulle bli bättre faktiskt. På idrotten hade vi indialsmyg.. och david fuskade!!! Han "kände på lukten" att det var jag som sprang och tog en ärtpåse... jag vet sanningen.. han TITTADE!! så bra luktsinne har han inte. Jävle cheater -.-

hahaha är VÄLDIGT sur på allting jusst nu.. Vill ge alla som pratar med mej smäll ;) Är nog för att det regnar.. hmm... lurigt..

Rymdkakor

Kommentarer
Postat av: ET

JO DIN PERFYM KÄNNERMAN IGEN PÅ MIL

2009-05-18 @ 17:06:39
Postat av: solan

jo man känner igen din perfym lätt

2009-05-18 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0