"vi kör porr"

igå var jag i hagviken med clara, felix, lillberg, lousie, ida, matilda, moa, liza och en liten stund jonna och frida. det var najsnajs. Clara och jag kom först dit, och vi trodde att det var felix och lillberg som redan var där men det var värsta pundarna :O jag trodde vi skulle dö. :P Vi satte oss i en båt och guppa tills de andra ringde och sa att dom var på en annan strand -.-
när clara och jag cyklade hem körde vi porr. hehe vi är naughty :P


haha clara snart är det bara ett år tills vi börjar i skolan i cypern :D gash vad jag längtar <333


några av våra luffar vänner :P haha :)

Kommentarer
Postat av: Felix

Så jag och eric såg ut som pundare... :O...

2009-05-31 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0