coop forum

äntligen ledig från praoen... är nog det tråkigaste jag har gjort.. tur att jag har moa där som misstolkar allt jag säger haha x'd  vi har fått börjat köra truck iaf :D jättetråkigt säger jag bara.. och vi har inte gjort något på ergonomi uppgiften.. hrm inte bra.. och så fick jag åka buss hem själv för moa den banditen lämnade mej :O moa vad skulle jag ha gjort om busskortet skull fastna? garr du skulle varit tvungen att rädda mej och hur skulle du kunna göra det om du inte är där!!! och om jag skulle missat stationen jag ska av på (vilket jag gjorde) då ska du säga till mej! vilket du inte kan göra eftersom du inte var där! och om du vet vem skulle ha gått på haha vad skulle jag gjort då? :O :O ! haha XD men moa du är förlåten.. om du skjutsar mej hela dan på halvdan på måndag!! då är du förlåten haha ;)


moa gick utan skor i enköping knasknas :P


Kommentarer
Postat av: moa

Haha nu har jag äkta stora skavsåret efter dom där skorna :( xd

2009-04-18 @ 14:53:17
URL: http://thelifeofmoa.blogspot.com
Postat av: moa

Men du fick ju lyll som fick åka hem med bussen, jag kom hem kl 21 för mamma och jenny skulle stanna hoss några människor och berätta knasiga historier om ngn jäkla hundvalp i tyskland xd

2009-04-18 @ 14:54:37
URL: http://thelifeofmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0