"jag trodde den var tom så jag tänkte ha den på huvudet"

jöpp ännu en dag har gått på våran tråkiga prao.. haha skämde ut oss kanske mer idag :P jag har ramlat i lådor flera gånger, moa tappar kniven under nått galler, jag tappar bort kniven, vi skär varandra med kniven (haha emo varning :P), jag har sönder nån lampa, jag har sönder nån plast sak där priserna står( som tur är kan moa laga allt, moa is the shiet haha <3) vi kör in i saker med halvdan, vi hade nästan ner alla äpplen, moa misstolkar allt jag säger, jag körde in moa i en tant när vi hade halvdan race,jag fösöker gå in med en jättestor låda genom ett jättelitet utrumme.. dom skrattade bakom mej.. haha kände mej väldigt blond :P xd
 haha gubbarna är rädda för oss, nån gubbe sa när vi kom "ojojojdå nu måste vi akta oss". Jusst det någon gubbe var hög elr nått han sa "himlen kommer att tacka er kolla upp mot väst ikväll så får ni se ett lyse stort som en korvboll" hahaha x'd

haha man ser när moa å jag har kommit och pressat :P



ojdå moa vad gör din kniv där?



min mardröm haha.. lådan jag alltid ramlar in i när jag ska ta upp saker:P den är GIGANTISK!


moa som försöker bära en låda större en henne själv, iklädd en väldigt sexig tröja xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0