midsommarstång

gaah jag är jättetrött ;S har inte sovit nånting men jag vann över david JIPPI! haha fast det visste jag ju redan att jag skulle ;) fast det var jättekul. vi var tvungna att dammsuga mmitt i natten den här gången också fast den här gången var det INTE mitt fel :p

haha har precis gått påskkärring med david och micke xd david var schtekare jag var midsommarstång och micke var tandfe. haha alla skratta när vi kom ;P vi var riktigt heta.. men jag tror jag år för mycket godis för jag har ont i magen :S
och jusst det är ALDRIG en lök hel. Jag försökte men efter en tugga blev det jättestarkt och jag försökte spotta men fick inte bort smaken så alla som vi gick och påskade hos rynkade lite på näsan xd

galet :p



usch. det där var nog den äckligaste löken jag ätit xd


Kommentarer
Postat av: Alex

Shit Micke är helt crazy

2009-04-12 @ 23:53:33
Postat av: karin

haha aa alltid :P

2009-04-13 @ 09:30:24
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0