"-Ska vi platta håren tillsammans? , -Får jag känna på dina bullar?, -Rat-adda-tada"

Igår var jag på grönan med kajsa och frida. Det var riktigt najsnajs : ) Fast vi inte var många -.- Men kajsa gills ju som tre enligt henne själv :P

VI hade lite svårt att komma till grönan X) Det var hur mkt folk som helst i stan.. Först skulle vi ta båen, fast vi ändra oss och tog bussen ist. Fast då såg vi att det var hur många människor som helst som skulle på så vi bestämde oss för att ta båten istället. När vi kom till båten så var det ännu mer människor där, så vi började gå och letade efter vart bussen gick.. Sen såg vi några cyklar som jag och frda ville hyra, men det tyckte inte kajsa var en sån bra ide. Så vi fortsatte gå mot en buss. När vi äntligen kom till en busshållsplatts, ångrade vi oss och började gå till grönan istället.
Vi skulle vart där 11, men kom 12 istället -.- haha typiskt oss x)

Vi träffade tobbe trollkarl!!! Och vi fick skäll av honom haha ha x') och hans autograf, Känn på den!!
Eftersom vi var tre så fick en alltid sitta själv, och vi hamnade bl.a. brevid runar och pizza haha : ) Båda riktigt härliga små prickar. Som älskar att säga "wiho" x)

När vi stod i kön till Insane såg vi tre mår lustiga pojkar. VI kallade dom för bullen, krullis och byxan. Vi bestämde oss för att stalka dom, hmm.. ingen aning varför faktiskt :P Och kajsa stod och pratade och sjöng om dom när dom stod precis bakom nästan... hmm.. undra om dom förstod att det var om dom :P Vi kom iallafall på det fräsigaste raggningsrepliker
"-Ska vi platta håren tillsammans?"
"-Får jag känna på dina bullar?"
"-Rat-adda-tadda, eller ballaballaballa"

måste bara tillägga att detta inte var seriöst x) Vi är inte så stalkiga av oss på riktigt.. Bara lite ;)

När vi åkt färdigt insane så kom vi till det kluriga... Att hitta de små pöjkarna igen. Men vi klarar allt, vi är ju trots allt mästare i att stalka människor. Så vi följde efter dom väldigt länge.. Tillslut så skulle dom åka radiobilarna så vi satte oss på en bänk och väntade. Under den tiden råkade jag skaka hand med frida på att jag skulle gå fram och fråga om dom ville bjuda oss på remmar.. Och kajsa å frida började prarta om att jag skulle vara tvungen att göra sakeer, eller att dom skulle sprida ut knasiga rykten om jag  inte gjorde det x') så jag och frida (kajsa vågade inte) gick runt hörnet för att möta upp pojkarna, men när vi var där sa frida att jag skulle säga att kajsa var kär i dom och vill ha deras nummer. Det lär ju mycket kuligare att säga så jag sa det. Dom blev skiträdda: P Men kajsa blev räddare.. Jag trodde hon skulle slå mej. :P
Aja sen började pojkarna följa efter oss istället.'


OCH JAG VANN EN JÄTTESTOR TOBLERONE!! haha suck on that x)


Jag och kajsa på tåget in till stockholm.. Ingen vågade sitta brevid oss. Tåget var proppfullt och där satt vi med 4 lediga platser. Vi är så läskiga :P



VI såg runar!!! xd


frida och kajsa goes lissebergskaninen x)


Kajsa är arg.. Hon  fick åka själv x) haha hon hade tur som inte behövde åka med pizza som jag :P Han var helt galen


Och så åkte vi slänggungan :D


och så gick vi i skrattkammaren ;) här är vi jäkligt heta som korta och tjocka


ohnyea :D


sexy mama ;)


monkey :D


några jättegulliga barn som åkte tekopparna med oss :)
-Mamma, mamma det löste sej, vi fick åka med tonåringar!
hahah x)


här går det undan x)


tobbe trollkarl!! han var svettig.. Till och med värre än bengan ;) och han skällde på oss haha


och vi fick hans autograf!! haha erkänn ni är avundsjuka? ;)

Det här blev ett ganska långt inlägg ;) om ngn orkar läsa igenom allt så är det väl.. hmm.. bra tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahhaa kaarin! Har du inte tänkt på att dom kanske läser eftersom du har ena killens msn, och du heter ditt blogg namn där? hahahahhahahahhahah klaaant! :D<33

2009-07-16 @ 22:16:55
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-17 @ 01:00:43
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: laila

Hej :)

2009-07-17 @ 13:00:39
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHA KARIN! Kolla bilderna på mig när vi åkte slänggungan! JAG SER AT FET UT! HAHAHA. haha fast de är ju väskan som ja stoppade innanför! Hahah de ser sjukt kul ut ju! haha

2009-07-17 @ 13:05:36
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA KARIN! Kolla bilderna på mig när vi åkte slänggungan! JAG SER AT FET UT! HAHAHA. haha fast de är ju väskan som ja stoppade innanför! Hahah de ser sjukt kul ut ju! haha

2009-07-17 @ 13:05:49
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0