inte bloggat

har inte bloggat på jättejättelänge.. har sommarjobbat hela dagarna så när jag kommer hem orkar jag inte sitta vid datan så mkt :P Och självklart så lyckas jag få jobb de två veckorna när det är shetavarmt -.- hmm... inte kul, inte kul

det går inte så jättebra med mitt cyklande.. En dag när jag var påväg hem från dalängen kom jag svishande förbi en sån där bom och jag snurrade på styret för snabb eller ngt så PLOPP så åkte hela styret av.. Så satt jag där på gräset och punda i en halvtimme eller nått med en halv cykel, för jag kunde inte få tag i nån som kunde hämta den.. men tillslut kom nån elak peddogubbe och satte på styret.. hmm

Och så är jag väldigt arg på dom som sätter upp såna här betongklunsar överallt... Helt livsfarligt.. Där kom jag helt ovetande cyklande i full fart i en sväng, som brukar vara helt ofarlig haha, men sen hade dom satt upp en betongkluns där!!! så cykeln åkte in i den och jag ramla av den.. som vanligt:P

och sen för några dagar sen när jag var ute med några pundare (haha ;)) så lyckades jag cykla in i ett srängsel två gånger... hmm

jusst det jag tror att jag tänker att byta bloggnamn.. men jag vet inte vad.. Någon som har förslag?



oh yea säger jag bara.. mina ålderdomhems kläder :D väldigt sexiga, väldigt sexiga haha

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

Kika gärna in på dagens inlägg. Där finner ni bilder från min pojkväns första fotografering :)

Ha det kalas ikväll!

2009-07-02 @ 20:55:05
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sexigt outfit ! haha ;)

tycker du borde ha "Coolaste Karin!" ;D <33

saknar dig gumman ! <3

2009-07-02 @ 23:04:28
URL: http://aliciasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0