"Jag har inte en stor snopp, jag har en liten"

nu har jag legat å solat i mångamånga timmar :) kommer snart bli rynkig som en gammal tant. Men jag måste ju ta igen för allt jjagg missade när jag sommarjobbade ;)

Gårdagen spenderades till mestadels med min kära vän Moa. hmm där kände jag mej gammal ;) Först låg vi under ett träd jättelänge och gjorde ingenting särskilt, sen på kvällen var vi hemma hos moa och såg på tv. Jag fick nästan damp på moa när hón ville se på en franskt dokumentär om hur man bygger en tågstation -.- Usch, är allt jag säger. :P

EFTERLYSNNG! Någon pundare har tagit moas cykel... Om någon har sett nån som cyklar på en cykel som inte är dens så säg till mej så får den smäll!!

Nej nu ska jag ut och bada, farväl ;)


Vi var så ekonomiska ;) tog kort på skärmen istället för att köpa kortet. In Your face Gröna lund!!! x)

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

fin blogg :)

allt bra ?

2009-07-18 @ 22:01:19
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0