sjaa..., alla kan ju inte heta karlsson

Nyss fick jag en hel skål med vaniljsås över mej. Självklart -.- alltid jag.. Jag öppnade kylskåpet och shoff så var jag neddränkt.. Inte kul :P hmm undra vem som ställde den där... Säkert min kära lillebror... SKulle inte förvåna mej ;) men inatt ska jag hämnas moahahaha. På något sätt.. hmm vet bara inte hur? Lurigt... verkligen ;)

Snart så ska jag kanske till Kajsa :D Ska bli kulkul, det var länge sedan jag såg den lilla gurkan.. Fast det verkar inte som om jag kommer att få skjuts...Gaah varför måste hon bo i häggeby? :O för långt för att gå elr cykla ju -.-


Kommentarer
Postat av: david

komentar till karin XD

2009-07-06 @ 20:10:05
Postat av: Bea

Fin blogg du har :)

Allt bra?

2009-07-07 @ 00:30:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D haha usch :P

2009-07-07 @ 09:54:57
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0