"där är solen. Den är varm. Rööör intee"

på eftermiddagen lekte jag med jonathan micke felix raden ida moa frida och matilda. Det var najsnajs ;) jag fick åka bakom raden på hans moppe HAHA det var kul ;) nu har jag precis kommit hem från att ha kollat på en handbollsträning med med några fina flickor hehe :P en av de som spelade var typ hög :O ni skulle ha sett hans blick.. mycket heroin där säger jag bara

När vi cyklade hem så ramlade frida på sin cykel (haha inte jag den här gången!) så jag kollade bak, samtidigt som jag cyklade, och då stannade bilen framför och jag körde rakt in i den! hahah och sen gick han som körde bilen ut (uffe tror jag han heter) och jag trodde han skulle döda mej! :O:O hehe fast jag överlevde ;)
 
har riktigt heta plåster på mej :P både bamse skalman och lilleskutt på samma gång haha :P

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta med dig några sånna plåster åt mig imorn så ser vi likadana ut :D

2009-06-01 @ 22:00:27
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/
Postat av: Johanna

naaaw!

2009-06-02 @ 09:38:16
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0