"hur vet man om man är porrberoende?"

igår sov jag och moa över hos kajsa. hehe när vi skulle ringa till jocke rang vi till fel nummer och vi började prata och säga lite..hrmm.. saker som inte den okända människan behövde höra. hahaha Xd. Sen var alex jocke raden och micke med oss ett tag. Efter det låg vi och kollade på sex and the city ocg scrubs medans vi väntade på att girls of the playboymansion skulle börja.. Fast det började inte förns på morgonen hehe :P
Mitt i natten vaknade jag av att kajsas katt hopppade upp på mej och la sej på min rygg.. Då märkte jag att jag var jättekissnödig och jag hade ingen aning om vart toaletten var, har aldrig varit hemma hos henne förut, så jag fick springa runt i hennes hus och leta mitt i natten x'd
Sen vaknade jag klockan 7 av att kajsas larm ringde var 3:e minut.. Hon kunde inte stänga av det

Hahaha vi hade många intressanta samtal den kvällen bl.a. om att kajsa och hennes familj kan vara värsta fritzel familjen eftersom vi inte känner dom särskilt bra x'd hahah. Och så diskuterade vi med moa om hon var porrberoende eller inte, eftersom hon verkade tro det. Hahaha inga detaljer x'd



detta är clara sötaste som jag älskar mer än någon annan på denna jord <3<33 längtar tills vi flyttar till cypern nästa år x') jäklar vad vi ska ha röj hahah <33 

Kommentarer
Postat av: Milica

Fin ögonfärg :D

2009-06-12 @ 22:38:04
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild :)

2009-06-12 @ 22:39:07
Postat av: clara

jag älskar dej också mer än allt annat på hela jorden. saknar dej hela tiden. saknar dej alldeles för mkt !

2009-06-12 @ 23:20:43
URL: http://kkladd.blogg.se/
Postat av: clara

jag älskar dej också mest av allt på denna jord. du betyder mer än mitt liv för mig. skulel offra allt jag har, mitt liv för dej karin. du är verkligen min bästavän. och när jag saknar dej, som jag oftast gör... gör jag det för mkt, och kan bli dryg. haha men det är något du får leva med.

jag tänker aldrig släppa en sån bra vän som dej karin andersdotter persson. <3

2009-06-12 @ 23:22:50
URL: http://kkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0