"om du nu är så nedrans hungrig ska du få en BULLE"

 fösökte skriva ett inlägg igår. fast det gick inte hehe

Min lillasyster har fyllt år. HAhaha jusst det tror inte jag har skrivit vad min storesyster fick av mej när hon fyllde år x'd godisstring! Hon blev överlycklig haha.

Moa, jag och Clara ska bli lite busiga.. Ojojoj då nu blev ni nyfikna.. Porrrigast är allt jag säger hahaha x')

Igår var jag med Liza, matilda, clara, moa, felix, och en liten stund Emelie och nån isabell, fast dom blev rädda för oss efter ett tag och sprang iväg. Om ni såg några riktigt sexiga människor stå och göra knäckebröddansen för bilarna utanför gransäter så var det matilda jag och felix. Hahaha alla som satt i bilarna blev överlyckliga :) vi var så fina så

Jag har fått ett mejl från en skola i cypern! oyea Clara snart flyttar vi :D

 

Kommentarer
Postat av: clara

ÄLSKAR DEJ

2009-06-20 @ 01:30:38
URL: http://kkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0