"Vad heter du mer än august?"

vi har fått guitar hero nu. Jag är jäkligt bra. Akta er. rawr. Eller kanske inte... hmm.. Jag klarar medium nu iaf weeeih :D

Igår såg jag på film hemma hos clara med moa och frida. Kommer ta bilder från fridas blogg idag med, förlåt älskling:P jag ska bara hitta min usb sladd så kan jag lägga in mina bilder. Filmen hette något med "dan" iaf..
 Har ni tänkt på hur söt karlsson är? hahaha x'd. Ett mycket fint citat av karlsson "maken till glupskt liten flicka har jag aldrig sett. Om du nu är så hungrig så kan du få en BULLE" hahha x') det är min sms signal jusst nu :P Och makoos låten är min ringsignal.. Haha min mobil är pimp




sötaste clara


ojdå, vad har vi sagt om det där älskling? x')



puss på allas rumpor :)

Kommentarer
Postat av: clara

ta bort för in allsin dar :o <3

2009-06-20 @ 01:31:23
URL: http://kkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0